loading...
وبسایت روستای دستجرد|برترین وبسایت روستایی کشور
تبلیغات
محمد مهدي احمدي بازدید : 643 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (2)

فرا رسيدن هفته ي دفاع مقدس را گرامي مي داريم و ياد و خاطره ي شهداي دفاع مقدس و همچنين شهيدان سرافزار و غيور دستجرد.در اين قسمت سعي داريم گزارشي از عملكرد مردم روستاي دستجرد را در دفاع مقدس خدمت شما بازديدكنندگان وبلاگ روستاي دستجرد در وبلاگ به نمايش گزاريم.اين گزارش توسط جناب آقاي حسن احمدي تهيه شده است شما مي توانيد اين گزارش را مشاهده نمائيد.

خدا را شاکرم و خوشحال هستم که دانش آموز دهم انقلاب از این حقیر تقاضای کمک می کند که مردم شریف دستجرد چه نقشی در دفاع مقدس داشته اند؟البته ناگفته نماند سخن گفتن و نوشتن راجع به روستای دستجرد را در توان خود نمی بینم.اما حسب وظیفه رزمنده ای حقیر از این سرزمین بوده و مطالبی را از دوران حماسه های دفاع مقدس مطلع هستم عنوان کنم.باید وقت گذاشت و با کمک دیگر دوستان رزمنده جامع نوشت.بنده به صورت اختصار مطالب ذیل را می نویسم.

محمد مهدي احمدي بازدید : 593 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که در روستای دستجرد است مشکل در آنتن دهی اینترنت های پر سرعتADSLمی باشد.که حداقل دو سال می گذرد که هنوز جواب قطعی داده نشده که بالاخره خط اینترنت پر سرعت چه موقع در روستای دستجرد جواب می دهد.پیگیری هایی هم از طرف وبلاگ انجام شده است اما هنوز به نتیجه نرسیده است.از اعضای شورای محترم روستای دستجرد تقاضا داریم با پیگیری با ارگانهای دیگر این امکان را هر چه سریع تر انجام دهند تا دیگر مردم برای ورود به فضای مجازی از اینترنت کم سرعت Dial-up استفاده نکنند و نخواهند برای هر یک ساعت حداقل 5000 هزار تومان پول بدهند بنابراین خواهشمندیم به این مشکل رسیدگی کنید.

لطفا اعضای محترم شوراء پاسخ این مطلب را در قسمت نظر بدهید بگویند تا سریعا در وبلاگ درج شد.

 

محمد مهدي احمدي بازدید : 612 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

به مناسبت فرارسیدن نیمه ی شعبان و ميلاد منجي عالم بشریت مهدی موعود( عجل الله تعالی فرجه الشریف) ویژه برنامه های زیر دردستجرد ،همزمان با جشن سراسری در سایر اماکن کشور برگزارگردید.

چراغانی معابر وتزیین خیابان ها وسردر حسینه ها ، تکایا ، امامزاده و هییات شخصی ومحلی- تشکیل ایستگاه های پذیرایی صلواتی در ورودی خیابانها ، کوچه ها ومحلات دستجرد- ویژه برنامه جشن ومولودی خوانی وسخنرانی درمهدیه دستجرد به مدت دوشب ( مولودی خوانی ذاکراهل بیت جناب آقای بهمنی وسخنرانی آقای شیخ مصطفی فصیحی پیرامون موضوع )- ویژه برنامه جشن و مولودی خوانی وارائه ی برنامه های شاد ومتنوع درحسینیه شهدای دستجرد .( مولودی خوانی برادرارجمند مداح اهل بیت جناب آقای فاتحی - همخوانی وتواشیح نوجوانان وجوانان دستجرد- گروه نمایشی و طنز واجرای برنامه های شادومفرح - اهدای هدیه به افرادی که مزین به نام مهدی و نرگس بودند.به زودي تصاوير در ادامه ي مطلب قرار خواهد گرفت

محمد مهدي احمدي بازدید : 515 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

محمدمهدي احمدي دستجردي:

 دستجرد در طول سالیان گذشته تا کنون نقش به سزائی در فعالیتهای سیاسی و اجتماعی این روستا داشته و همواره در این مسیر پیشرو و اثر گذاری خود را به اثبات رسانده است .حضور حداکثری در تمامی انتخابات , نشان از اهمیت مردم این منطقه به سرنوشت خود را دارد  . ابتدا آنکه منتخبان آینده شورا نسبت به نارسایی‌ها توجه و دقت بیشتری خواهند داشت و با برنامه ریزی آگاهانه اولویت‌ها را چارچوب بندی خواهند کرد . نکته بعدی اینکه بازنگری در چالش‌ها، معایب پنهان مدیریت روستايي را نیز آشکار خواهد کرد و آن را در دستور کار شورای بعدی قرار خواهد داد . شوراها باید بستری را فراهم آورند که بودجه ای پایدار برای این نهاد مدنی ایجاد شود . این امر موجب خواهد شد که دهياري ها صرفا از محل صدور پروانه ساخت تامین بودجه نکنند . اتخاذ چنین رویه ای اجرای بسیاری از مصوبات و قوانین مربوط به امور روستايي را نظام مند خواهد کرد. در ضمن تخصیص بهینه اعتبارات شوراها یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پیش روی شوراهاست . توزیع متوازن بودجه و توجه معقول به بخش‌های کمتر توسعه یافته از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه شوراها قرار گیرد. در بیشتر موارد بخش‌های حاشیه ای و محروم تر، از دایره توجه و تخصیص بودجه به دور مانده اند . این امر توسعه نیافتگی بخش‌هایی از روستا را به همراه دارد که به نوعی توسعه نامتوازن است . از سویی در بحث مدیریت یکپارچه روستايي تمامی سازمان‌ها که در مدیریت روستايي دخیل هستند ، باید زیر نظر شورا باشند. این امر راهکارهای عملی نظارت شورا بر سازمان‌ها و نهادهای تابعه را میسر می‌کند. بحث مدیریت واحد روستايي یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شوراها است. چرا که تمامی سازمان‌ها و نهادهای دخیل در خدمات دهی به شهر مطابق قوانین موجود باید به شوراها پاسخگو باشند.

لذا از شما هم روستايي هاي عزیز تقاضا دارم که به دور از هرگونه اغراض شخصی و تخریب و یا تبلیغ کاندیداها , مهم ترین نقاط ضعف و قوت شورای فعلی و ادوار گذشته روستاي دستجرد را با درج نظرات خود بیان نمایند . لازم به ذکر است که این نکات پس از جمع بندی از طریق همین وبلاگ در اختیار  شورای روستاي آیندهدستجرد قرار خواهد گرفت تا در برنامه ها و تبلیغاتشان از آن استفاده نمایند

محمد مهدي احمدي بازدید : 560 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

در اين پست قصد داريم شما عزيزان را از ويژه برنامه هاي ماه مبارك رمضان سال قبل آشنا سازيم.شما مي توانيد اطلاعات مذكور را در ادامه ي مطلب ملاحظه نمائيد.همچنين اگر مطالب ديگري در اين خصوص از سال قبل بياد مي آوريد مي توانيد در ادامه ي مطلب قرار داده تا ما پس از مشاهده آن را در سايت دستجرد درج نمائيم.

تعداد صفحات : 32

درباره ما
وبلاگ حاضرجهت تبادل اطلاعات وتوسعه ارتباطات مردمی توسط محمدمهدي احمدی طراحی شده است.بازدیدکنندگان محترم درنظرسنجی هربخش نظرات خودراارائه نمایند.درضمن وبلاگ دستجردآماده دریافت مطالب مفیدبانام خودتان دراین مجموعه است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب بندی و امکانات وبسایت جدید دستجرد را چگونه ارزیابی می کنید؟
    شمارنده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,170
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,323
  • بازدید ماه : 6,428
  • بازدید سال : 35,180
  • بازدید کلی : 2,451,778
  • کدهای اختصاصی